Pitanja

Strana sa komentarima, pitanjima i sugestijama sajta Svinjski Grip Epidemija Srbija

223 Responses to “Pitanja”

  1. Vakcinisana 8 februar 2010 at 07:44 Permalink

    Nista novo u zemlji Srbiji. I dalje smatramo da smo neki nebeski narod protiv koga svi kuju razne zavere.Da li je nekome palo na pamet da je zavera to sto mnogi tzv. strucnjaci pozivaju na nevakcinisanje. Efekat takvih raznih televizijskih emisija je zapravo ono sto se ocekuje povecanje smrtnih slucajeva od gripa. Kako da objasnite da su potpuno zdravi ljudi umrli od gripa kad je on tako obican.

  2. Mashan 26 januar 2010 at 07:00 Permalink

    Evo ovako…Imam 25 g i hronicni sam astmaticar,imam najblazi oblik i uzimam najminimalnije doze lekova.Vakcinisao sam se u cetvrtak i u ovom trenutku ne osecam ama bas nikakve posledice…Ruka me je bolela samo drugi dan,ali sam radio bez problema.Negde sam procitao da ce se od sledece godine u vakcinu protiv sezonskog gripa ubacivati i virus h1n1.Kontam da je vakcina ista manje-vise kao i za obicni grip samo su ubaceni drugi virusi,mrtvi…Bar ja tako mislim.I nemojte da polemisete ovo je ista stvar kao i glasanje ko oce da se vakcinise neka ga,ko nece ne mora i ne treba da osudjuje onog ko hoce i jeste.Na kraju krajeva,svako payi na sebe i radi ono sto misli da je najbolje za njega…
    Imam jos dva komentara…Pre primanja vakcine ide se kod lekara koji vas upozorava na to da ne smete primiti vakcinu ako ste prehladjeni alergicni na jaja itd.I potpisujete u karton da ste to primili k znanju.Nakon vakcinacije dobijate papir sa detaljno objasnjenim sastavom,kontraindikacijama itd.(Ozbiljnijih reakcija na vakcinu ima valjda jedan na hiljadu,ili manje,ne secam se)
    I molim vas covek koji je napisao da mu je opao IQ i da je to zakljucio na osnovu na slagalice,testova inteligencije…mislim stvarno…Ne mogu da verujem da neko proguta takve gluposti…
    Nadam se da sam bar nekome pomogao…

  3. Desa 24 januar 2010 at 11:04 Permalink

    Pitanja:

    1.Da li se smatra hronicnim bolesnikom od astme,alergijskog bronhitisa i sl.dete koje ne uzima svakodnevnu terapiju unazad dve i vise godina(pumpice,ventolin i sl.)?
    KONKRETNO: Dete ima 15godina, pumpicu ventolin koristi 2-3 puta godisnje usled prehlada,otezanog disanja ili alergijske reakcije na polen trave ili grinje?

    2.Kakav je rizik za obolevanje od svinjskog gripa u periodu izmedju uzimanja prve i druge doze?(hronicni bolesnici primaju vakcinu u dva dela)???

    3.Da li je lice koje primi vakcinu zasticeno i do kada? I da li to znaci da ce sledeci put i kod simptoma obicnog-sezonskog gripa njegov imunitet biti oslabljen?

    4.Da li je vakcinacija dece specificna i zbog cega i sta obuhvata pregled neposredno pred uzimanje vakcine?

    5.Ko je su kontraindikacije vakcine?

    6.Ako je neko alergican na gore navedene POLEN TRAVE I GRINJE, moze li primiti vakcinu?

    Hvala

  4. Jožef 22 januar 2010 at 16:06 Permalink

    Ja mislim da je sve ovo – politika . Znam da nisu pekari kreirali . Ali ako su političari …eh Narode , onda jao nama svima redom . Jer gde se političar pojavi- tamo nema ni gripe , ni trave ama nema tamo više ničega . Pustoš ostaje .

  5. Zoran Popović 16 januar 2010 at 16:23 Permalink

    Ружно је што је ова епидемија постала некакав повод да се без објашњења неко разрачунава с неким а да је мало коме у суштини јасно зашто. Бојим се да је питање вакцинације превише исполитизовано на погрешан начин – када неко неписмено, некомпетентно/погрешно и неаргументовано пише против вакцина, тај временом ствара инат код сваког ко иоле критично размишља. Кад су кренули hoax-ови по дискусијама и спамови прво сам узео и мало се потрудио да сазнам и шта друга страна каже. Гомиле спамова и hoaх дискусија (домаће пре свега) по интернету имају тај садржај – довољно је покушати тражити објективно мало шта каже друга страна и видећете да није баш тако.

  6. Dule 15 januar 2010 at 15:12 Permalink

    Samo zamislite kako se oseca neko ko je podlegao histeriji i zabranio clanu porodice da se vakcinise a ovaj oboleo od teskog oblika svinjskog gripa i nalazi se na aparatima. Ko hoce nek se vakcinise a ko nece ne mora ali prestanite o svetskim zaverama jer je to ordinarna glupost.

  7. ivana 15 januar 2010 at 11:44 Permalink

    Ja i moja deca smo preležali ovaj grip Imam dete od tri godine sa bronhijalnom asmom.Znalo je da bude mnogo gore od obične prehlade nego od ovog gripa.Malo temperatura i to je sve.Tomice ne plaši ovaj narod!Ja svoju decu nikada nebi vakcinisala!!!

  8. iva 14 januar 2010 at 16:06 Permalink

    imam visoku temperaturu vec cetiri dana i jako je tesko skidam. lekar kaze da je sve ostalo uredu i da samo skidam temperaturu. koliko dugo traje ta ta uporna temp.?

  9. dragan 11 januar 2010 at 20:54 Permalink

    za@marko….hahahahahaxaxaxaxaxaxaxexexexexexixixixixi….ništa smešnije nisam čuo…..kako neko samo ima vremena za ovakve gluposti…što si se vakcinisao uopšte,možda si hteo da smanjiš IQ jer si prepametan….svi u mojoj porodici su imali svinjski grip osim mene,a upšte se nisam čuvao pazio i sl….grip ko grip….ja mislim da ko god se vakciniše,a ne pripada ugroženim kategorijama nije normalan….zbog čega bi se vakcinisao zdrav čovek….stvarno mi nije jasno?

  10. Aleksandar Pavlović 10 januar 2010 at 22:26 Permalink

    A koliko ljudi dnevno u Srbiji umre od kancera i kardiovaskularnih problema.Zar to nije ravno tragediji.Šta preduzeti povodom toga(zagađenje,duvanska industrija,hrana,konzervansi,genetska modifikacija,voda,nafta,olovo,i drugo).Razmišljajmo o tome!!Aca

  11. Aleksandar Pavlović 10 januar 2010 at 22:17 Permalink

    false pandemic-probajte na google-u pretragu ovog pojma pa vidite šta ostali u svetu kažu o svemu.Pozdrav Aca Beograd
    „ko se čuva i Bog ga čuva“

  12. Marko 9 januar 2010 at 22:37 Permalink

    Hg-Ziva u vakcini meni snizila logicku inteligenciju za 1 do 3 poena na standardnom grafickom Mensinom testu.Dok je kod drigih vrsta inteligencija npr.verbalne taj pad bio jos izrazitiji verovatno oko 5 do 8(ovo drugo samo procenjujem) poena.Primetio sam svoje slabije rezultate i na kvizu Slagalica cak i kod moga oca ko se takodje vakcinisao.Tako da sam poprilicno siguran da Ziva iz vakcine nije bezopasna kao sto je ministar zdravlja tvrdio „poput konzerve sardine“

  13. xxxxx 9 januar 2010 at 22:11 Permalink

    Ja bi rekla da svinjski grip ne postoji

  14. LUKA 9 januar 2010 at 20:14 Permalink

    OSTAVKA TOMICE MILOSAVLJEVIC I PREDRAG KON ZBOG LAZI O GRIPU . TO JE MOJE MISLJENJE I MISLIM DA OVO STO RADE PREMA OVOM BEDNOM NARODU SRAMOTA I DA SU PRAVI SAMI BI DALI OSTAVKU I JOS DA ODGOVARAJU . ALI TO KOD NAS NE VAZI PA CE ONI I DALJE DA RADE SVOJ POSAO SAMO MISLIM DA GA NE RADE PO SAVESTI. POZDRAV

  15. vito 9 januar 2010 at 19:58 Permalink

    svinjska gripa pa ljudi to nije nista preznojavas se kasljes piti cajeve toplo mleko i mentol bombone koristiti

  16. luka 9 januar 2010 at 19:50 Permalink

    dali predrag kon daje ostavku i ako ne onda zasto se ne podnese krivicna prijava protiv njega sto ovaj narod pravi BUDALAMA. i pitam se dokle ce ovo da traje javasluk i da narod strave ja mislim da ovde ili narod ili vlast nisu normalni POZDRAV……..

  17. uuud 9 januar 2010 at 16:25 Permalink

    vi ste ludiiii….sto ste se vakcinisali…ko zna kakvih govana u toj vakcini ima…

  18. SOSA KRALJEVO 8 januar 2010 at 23:58 Permalink

    PRIMILA SAM VAKCINU PA ME INTERESUJE KAD ZIVA POCINJE DA DELUJE.ZELIM ODGOVOR.

  19. milica 8 januar 2010 at 18:15 Permalink

    NIJE PRI SEBI ONAJ KO SE VAKCINISAO I ONAJ KO CE SE WAKCINISATI!!!!!!!!

  20. elektra 7 januar 2010 at 15:37 Permalink

    ja se vakcinisala…ziva sam…za sada :)

  21. marija 4 januar 2010 at 17:18 Permalink

    procitala sam o opasnim supstanicama koje sadrzi vakcina,zasto hoce da nas uniste

  22. svinjski grip 2 januar 2010 at 12:59 Permalink

    Da, to su simptomi svinjskog gripa.

  23. gordana 2 januar 2010 at 06:15 Permalink

    od 31.12.2009 imam temperaturu 39.9 koja malo spane na 38.2 i opet raste. jake bolove u glavi , celo telo ( MISICI, KOSTI, MALAKSALOST) I OTECENO GRLO POPRACENO JAKIM BOLOVIMA, POVRACANJE, APETIT NEMAM . DALI SU TO SIPTOMI A H1N1 GRIPA, HVALA….

  24. dragana 1 januar 2010 at 16:06 Permalink

    vec nedelju dana imam tepretaturu koja je preko dana od 37 do najvise 37.5..dokle cu ovako?pijem fervex i febricet ali nista ne pomaze, znojim se, pijem cajeve, ali nista…u cemu je problem??

  25. ZABRINUTA 29 decembar 2009 at 22:08 Permalink

    Moj suprug je juce dobio temperaturu oko 38C i zalio se na bolove u misicima i blag kasalj..Dete i ja smo se odmah izolovali..Da li ima H1N1 i koliko ce dugo biti zarazan po okolinu?Unapred hvala..

  26. Seferin Zoran 29 decembar 2009 at 15:04 Permalink

    Imao sam zakazan prijem vakcine u ambulanti Borocki Dr Teodora na Bezanijskoj Kosi 29.12.09 u 14,40h Pored toga sto nisam dobio vakcinu, za koju su mi „ljubazne„ sestre rekle da je nema do 04.01.2010 vrlo je neprijatna rasprava s njima i zelja da im nestanete sa vidika. Vrlo ruzno i tuzno, imajuci u vidu marketing na TV o preporuci za davanje vakcina

  27. zomi 28 decembar 2009 at 22:14 Permalink

    Ja vec 4 dana imam simptome gripa a sada imam sve simptome iz srednje teske kategorije svinjskog gripa osim povracannja ali i to ocekujem.Dezurna doktorka u domu zdravlja me je poslala kuci sa temperaturom 38,6 da pijem cajeve i sirupe i skidam temperaturu jer bio obican ili novi „grip mora da traje 4 dana’.Acetisali i andoli nisu pomogli sve dok nisam popila febricet sto je naravno pomoglo.Ali tada dolazi dijareja sto me je ubedilo da to vise nije obican grip.Najveci problem je to sto su i moji ukucani poceli da kaslju i imaju temperaturu od 38 i oni ubrzano napreduju u bolesti.Ne znam sta da radim.Ja mozda i prezdravim ali oni su mi najveca briga

  28. Bole 28 decembar 2009 at 13:18 Permalink

    ljudi ja sam prelezao ovaj grip,cemu tolika panika.priznajem ni meni u pocetku nije bilo svejedno,ali sve je to prenaduvano u medijima…grip ko grip.

  29. ceca 27 decembar 2009 at 19:20 Permalink

    Bolesna sam već peti dan.Dva dana sam imala temperaturu oko 37,5-37,7.Sada je nemam.Juče mi je lekar rekao da imam početak bronhitisa.Prepisao mi je hemomicin.Ćerka koja je bila bolesna pre nedelju dana imala je veću temperaturu i lekar nam je rekao da je najverovatnije ovaj grip.Ja se danas bolje osećam.Da li je kod mene moguć grip i da li je ova terapija dovoljna?Inače mnogo kašljemo.

  30. saska 27 decembar 2009 at 18:20 Permalink

    Imam sve simptome, sem kaslja. Da li da se vakcinisem ? hvala

  31. ulja_m 26 decembar 2009 at 19:06 Permalink

    Ja sam prelezao grip. Valjda. Nemam temp. vec 2 dana. Kod kuce imam dete od 50 dana. Kad cu smeti kod njega?

  32. Zasvakislucaj 26 decembar 2009 at 18:25 Permalink

    Ja sam prelezala ovaj grip,sad je sve u redu jos je samo kasalj prisutan,ali bih htela znati kada covek prestaje biti INFEKTIVAN?HVALA

  33. asd 25 decembar 2009 at 18:33 Permalink

    hvala!

  34. svinjski grip 25 decembar 2009 at 17:09 Permalink

    Pogledajte: simptome svinjskog gripa, ako nemate temperaturu onda verovatno niste ni zarazeni gripom, blio svinjskim bilo „obicnim“.

  35. ?????? 25 decembar 2009 at 17:07 Permalink

    Imam jedno pitanje a to je da li samo jaka kijavica, pracena slabim bolovima u grlu znaci prehladu ili oboljeneje od ovog gripa??Hvala

  36. svinjski grip 25 decembar 2009 at 16:50 Permalink

    @asd
    kao prvo, nemate razloga za paniku! Ako vam se stanje pogorsava, a spadate u neku rizicnu grupu, obavezno se javite svom lekaru. Ali kako pisete, sa plucima je sve u redu, tako da ponovim opet, nemate sta da se bojite. Ako ce Vam pomoci da se osecate bolje, posetite svog lekara.

  37. asd 25 decembar 2009 at 16:42 Permalink

    da li mogu da dobijem odgovor?

  38. svinjski grip 25 decembar 2009 at 15:55 Permalink

    @Stevan
    Zrtve vakcine su u navodnicima… U nedostatku boljeg termina, imate neki bolji predlog?…
    A niko od zvanicnika ne kaze sta je konkretno sa ljudima koji su primili vakcinu, moze biti „komplikacija“ svasta, cak i paraliza, to se precutkuje. Znate li mozda Vi sta je konkretno sa ova tri pacijenta kod kojih je doslo do komplikacija posle primanja vakcina? Vakcina za sezonski grip i ova protiv svinjskog gripa, nije ista vakcina, ona za sezonski grip ne sadrzi „stetne“ sastojke.

  39. Stevan 25 decembar 2009 at 15:43 Permalink

    @srećko……….ako ima otežano disanje i visoku temperaturu mora se primeniti tamiflu.Valjda ti lekari u tim domovima zdravlja nešto rade.Nema šta da se čeka ako je takva situacija.A ako ima samo visoku temeperaturu vredi probati febricetom,paracetamolom ili brufenom.

  40. Stevan 25 decembar 2009 at 15:31 Permalink

    Zašto ovaj sajt broji žrtve vakcine kad su u pitanju samo nuspojave?Niko nije umro od vakcine ili ostao paralisan ili šta već.Na taj način se unosi bezpotrebna panika.Evo ja sam primio sezonsku vakcinu 9-og novembra i od nuspojava sam imao samo slabe bolove u zglobovima i mišićima dakle blagu malaksalost i prošlo je kroz 2-3 dana.I evo hvala bogu i dalje sam zdrav i ništa me ne boli.Žrtva vakcine je veoma jak termin i na to hoću da skrenem pažnju.

  41. asd 25 decembar 2009 at 09:56 Permalink

    Vec 7 dana imam temperaturu. Ni jednom nije presla 38, uglavnom je bila 37,2-37,5. Bole me misici, oci, glava, spava mi se… Prva 2 dana sam je imala skoro po ceo dan, a na dalje samo po 2 puta dnevno. Kasalj i curenje iz nosa nisam imala u pocetku,a pre 2 dana je pocelo da me boli grlo i imam blag kasalj. Moram da napomenem da sam imala i retku stolicu,ali ne cesto. Kod lekara sam otisla treci dan, rekla mi je da je blaza forma gripa, poslusala me i rekla da nemam nista i dala mi febricet da pijem. Pre odlaska lekaru sam pila fervex i brufen,ali mi nisu mnogo pomogli.
    Ima li razloga za paniku??? Da li da idem opet kod lekara?
    Unapred hvala.

  42. srecko 25 decembar 2009 at 08:30 Permalink

    Imam ćerkicu od 9 godina i imala je temperaturu 38,6.Doktori su rekli da je ovaj virua.Ja i sin imamo 37,7 i mnogo kašljemo.Za nas su rekli prehlada.Ja čak imam sekret u plučima dobila sam sinacilin pre dva dana i dalje mnogo kašlje.Temperature više nemam.Šta da radim?Dali uz sve komplikacije pluća ide i visoka temperatura?

  43. svinjski grip 24 decembar 2009 at 19:27 Permalink

    Inkubacija kod svinjskog gripa:

    Prema Svetskoj Zdravstvenoj Organizaciji inkubacija kod svinjskog gripa (vreme proteklo od infekcije do ispoljavanja simptoma svinjskog gripa ) traje i do sedam dana, ali u najvećem broju slučajeva inkubacija svinjskog gripa je od dva do pet dana.

    Da, moguce je da se Vi niste zarazili, evo primer, od troje dece samo dvoje je bilo zarazeno, trece nije a dele istu sobu, takodje niko od ostalih ukucana nije bio zarazen. U domacinstvu ima sedmoro.

  44. lela 24 decembar 2009 at 17:50 Permalink

    Ne pojavljuje se moje pitanje,pa cu ga ponoviti: da li je moguce da mene moj sin nije zarazio? Koliko traje inkubacija?

  45. milos 24 decembar 2009 at 13:32 Permalink

    sinoc mi je bilo lose,imao sam visoku temperaturu,malaksalost,kasalj,kijanje,bio sam ko lekara danas dali su mi neki antibiotik i rekli da uzimam dosta vitamina,ako mi se stanje pogorsa za par dana da im se javim?!

  46. lela 23 decembar 2009 at 19:26 Permalink

    Hvala na odgovoru! Pozdrav!

  47. svinjski grip 23 decembar 2009 at 18:43 Permalink

    Tacno je da trenutno nema „obicnog“ gripa u Srbiji. Zakljucite sami. Da Vas utesim i moja deca su bez komplikacija prebolela ovu „virusnu infekciju“ koja se zove svinjski grip :) Lekari jednostavno ne zele da sire paniku, pa na ovaj nacin dijagnostikuju. Kad prodje pandemija, objavice podatke o broju zarazenih, i sami ce te se iznenaditi koliko je ljudi imalo svinjski grip a da nije ni znalo.

  48. lela 23 decembar 2009 at 18:04 Permalink

    U Subotici jako puno dece,mladje i starije,ima ili je imalo virusnu infekciju sa glavoboljom,grloboljom,malaksaloscu i jako visokom temperaturom koja se cak i lekovima tesko skida i traje 2-3 dana.I moj sin je prelezao pre tri dana.Bili smo kod doktora,dobili rinasek zbog glavobolje i curenja iz nosa,temperatura isla do 39,2.Da li je ovo sezonski grip? Ovo su prelezala deca iz njegove skole i to masovno.A ako nema sezonskog gripa kao sto kazu,sta je ovo?!?

  49. Exel 19 decembar 2009 at 14:52 Permalink

    temperatura mi je oko 37,5…malaksao sam,bolovi blagi u misicima,i grlo upaljeno…sta kazete?

  50. rade pavicevic 18 decembar 2009 at 14:26 Permalink

    da li iko zna mogu li da prime vakcinu ljudi koji nisu zdravstveno osigurani? zvao sam dom zdravlja na Novom Beogradu i oni kazu da ne mogu

  51. Ognjen 16 decembar 2009 at 19:15 Permalink

    Bole me samo pluca sa lijeve strane,inace nemam ni jedan drugi simptom dal ima sanse da je to N1H1,al dakle samo pluca me bole i to lijeva strana??!!!

  52. Junga 15 decembar 2009 at 09:00 Permalink

    Ovako za sve one koji imaju temeraturu niz dana:Prvo pijte dostan tečnosti, Brufen od 400mg/40kg telesne težine(ako imate temperaturu 38.0 a imate 80 kg mozete popiti 2x 400mg Brufen na svakih 6 sati)cuo sam da se mozekombinovatisa Febricetom, ali ne znam u kojim kolicinama…Ako se temperatura nastavi preko 3 dana, idite kod lekara ,prepisace vam neki antibiotik (meni je prepisao Hemomycin) posle ispijanja antibiotika ja više nemam problema, osim kašlja…eto…tako sam ja ozdravio…Živibili.

  53. Stevan 14 decembar 2009 at 00:02 Permalink

    @marko….jel si pio neke antipiretike?(za snizavanje temperature)Tipa paracetamol,febricet?Ako si pio i pokusao da snizis temperaturu a stanje ti je isto ili gore najbolje bi bilo da se javis lekaru opste prakse u ustanovi koja ti je najbliza.Inace pokusaj da mirujes i trudi se da ne zarazish druge oko tebe pre nego odes kod lekara ali uradi taj odlazak sto pre.Bitno je da su ti pluca ok u suprotnom mogu nastati komplikacije.Za svaki sluchaj i nedaj boze nabavi tamiflu,kupi u privatnoj apoteci.Nemam poverenja u nase zdr.ustanove neki daju taj lek neki ne,neki nemaju itd.Pozdrav i zelim ti brz oporavak.

  54. Dragana 13 decembar 2009 at 20:31 Permalink

    Pre nedelju dana mog supruga je pocela da boli glava, sutradan je otisao na posao, a zatim sve redom: grlo, curenje nosa kao i opsta slabost organizma.
    Medjutim, kako je najvisu temperaturu imao 37,2 odlucili smo se na kucno lecenje cajevima, supicom, fervexom i c vitaminom. Posto inace on sve prelezi za dva dana, ovo nas je malo iznenadilo, i evo on vec nedelju dana ne ustaje iz kreveta.
    2 dana je imao jake glavobolje, za koje se ispostavilo da su najverovatnije sinusi, pa smo pomocu zagrejane soli i brufena i to smirili. U subotu je otisao kod dezurnog lekara koji mu je dao sinacilin, jer mu je grlo dosta upaljeno.
    Sada ima temperaturu do 37, nos manje curi, glava gotovo da i ne boli,. grlo isto…..opsti parametri su ok.
    Medjutim, ono sto mene brine jeste da se on fizicki jako lose oseca, iako je odlezao citavih 7 dana – cim malo ustane, izadje iz sobe odmah oseca da je bolestan i da ne moze nista drugo sema da legne u krevet, spava, i opet mu nije bolje.
    Sutra bi trebao da krene na posao, a ne znamo sta da radimo. Nema one tipicne bolove u misicima i kostima kao kod gripa ( gotovo sam sigurna da je prehlada), ali zasto i dalje oseca uzasnu fizicku slabost, a retki su trenuci kad se oseca bolje?
    Molim Vas za brz odgovor.
    Unapred hvala!

  55. marko 12 decembar 2009 at 15:22 Permalink

    Vec 5 dana imam temperaturu vecu od 37,4 … kasljem, malaksao sam, boli me glava i kao da imam blage bolove u misicima…. sta da radim???

  56. Petra 6 decembar 2009 at 21:19 Permalink

    vec 20 dana imam temperatutu 37.1…37.7.temperatura se javlja samo po danu po noci je normalana.Povremeno blagi bolovi u stomaku (oko pupka)Uradjen je nalaz urina,krvi i ultra zvuk abdomena i sve je ok.Temperaturu i daje povremeno imam.Sta je u pitanju???

  57. svinjski grip 6 decembar 2009 at 05:52 Permalink

    Ne. Lekari opste prakse u Srbiji su dobili interni nalog da spreme anti sok i sredstva za reanimaciju („vracanje iz mrtvih“) kad pocne vakcinacija.

  58. igi 5 decembar 2009 at 17:07 Permalink

    Molim vas za savet,imam epilepsiju u i primam terapiju svaki dan pijem po dve tablete tegretola,pitanje je da li smem da primim vakcinu protiv svinjskog gripa?

  59. nikola 30 novembar 2009 at 19:50 Permalink

    ma primajte vakcinu,jer ako dobijete te simptome lakse ce te se izleciti od njih nego od svinjskog gripa!!!!

  60. Stevan 29 novembar 2009 at 23:15 Permalink

    @Olivera………Teško je utvrditi o čemu se radi dok se ne uradi bris a pošto to ovi iz zdravstva više ne rade sada se sve smatra da je svinjski grip.Bitno je napomenuti da prehladu ne karakteriše visoka temperatura(najviše do 38.2 ili 38.3).Kijanje i kašljanje su i kod prehlade i kod gripa.Kod prehlade suvi kašalj i povremeno kijanje a kod gripa sekretorni kašalj i intezivno kijanje(ali i nemora ponekad intezivno).Ja bih rekao da je to prehlada jer da imas 38.5 i preko e to je znak za oprez i sumnja na svinjski grip.Moj ti je savet da osim provetravanja radiš što više na imunitetu(voće,povrće,čajevi,supe).Higijena obavezna,dezinfikuj sobu u kojoj si dakle kvake,prekidače i sve što ti je često u kontaktu pa i drugima oko tebe.Ako slučajno dobiješ teže simptome(nedaj bože) samo mirovanje i batali fax.Grip mora da se preleži.Nikakav napor kad si bolesna jer organizam mora da se fokusira na odbranu od virusa.To je savet i za druge.Ja sam pored svih mera primio i sezonsku vakcinu pre tri nedelje iako ne znam da li ona može barem malo da pomogne od h1n1 ili pak nimalo.Ali eto neke stvari su i u božjim rukama.Želim svima puno zdravlja i pazite se jer ipak ovo nije izmišljotina kao što neki govore, virus stvarno postoji i opasniji je od sezonskog zato jer je nov soj,jer mutira i što se brzo razmnožava.Ali bez panike smrtnost mu je na nivou sezonskog ali je inficiranost veća tj biće.Pozdrav

  61. ijkl 28 novembar 2009 at 00:11 Permalink

    ljudi,nemojte previse dramiti od ovog gripa,zasto su bas sada nasli da pricaju o njemu kada e kriza i sve ostalo,pa da nam skrenu misli sa toga…grip i slicne bolesti su postojali oduvek i pre su ljudi umirali od toga…ok je voditi racuna o zdravlju ali bez preterivanja,ovo je samo mnogo napumpano i jos malo ce psihicki da nas ubiju i da nam uzmu pare…

  62. Olivera 25 novembar 2009 at 12:06 Permalink

    Ja sam osoba koja nije mnogo davala paznje o svinjskom gripu. Kao i uvek, vodila sam racuna o svojoj higijeni, i nisam se preterano brinula. Pre tri dana javila mi se temperatura, koja se maksimalno kretala do 38C i curenje sekreta iz nosa. Bila sam kod lekara, i nisam mi rekli da li su ovo simptomi svinjskog gripa, obicnog gripa ili prehlade. Dobila sam antibiotike (Hemomicin) da pijem i rekli su mi da kada popijem sve lekove da se javim ponovo lekaru. Molim vas, posavetujte me, jer sam vrlo uplasena, zato sto sam student i zivim u studentskom domu. Veoma vodim racuna da se soba provetrava i cesto je dezimfikujemo. Hvala Bogu, nisam primetila nikakve negativne promene na svojim cimerkana. Ova uplasenost se javila, kada mi je jedna osoba rekla da se sada svaki vid gripe smatra svinjskim gripom. Sada jos uvek imam temperaturu, ali se ona sada krece maksimalno do 37, 3C, jos uvek mi curi sekret iz nosa. Do sada nisam imala bolove u grlu, niti sam kasljala, kijala sam samo jedan dan. Ponekad dobijem blago otezano disanje, ali to je zaista retko, malo su mi zlezde na vratu otecene.

  63. Olivera 25 novembar 2009 at 11:45 Permalink

    Bolesna sam vec tri dana, temperatura mi je najvise isla do 38C, a zadnja dva dana krece se do 37,3C. Sinusi su mi u upali, vise ne kijem, nisam kasljala, imam bolove u glavi, ali mislim da mi je to od sinusa. Kada sam bila kod lekara, pluca mi nisu ni pregledali, dobila sam samo Hemomicin da pijem i rekli mi da se javim lekaru kada popijem sve lekove. Ovo vam pisem, samo zato sto sam uplasena, jer sam student i zivim u studentskom domu, plasim se za svoje ukucane, mada kod njih ne vidim nikakva pogorsanja. Cula sam od neke osobe, da se sada svaki vid gripe smatra svinjskim gripom. Molim vas, posavetujte me.

  64. MIRJANA 25 novembar 2009 at 10:40 Permalink

    DA LI DETE KOJE JE BOLESNO BRONHIJALNA ASTMA MOZE DA PRIMI VAKCINU PROTIV SVINJSKOK GRIPA . MOLIM ZA ODGOVOR

  65. Criss 25 novembar 2009 at 08:21 Permalink

    Sve je ovo jedna velika farsa. Ljudi su skloni preterivanju. Svake godine od običnog gripa umire mnogo više ljudi no što je umrlo od N1H1 do sada! Neko želi debelo da zaradi na ljudskoj bezpotrebnoj panici. Ovaj grip je potpuno isti kao i svaki drugi grip.

  66. majita77 23 novembar 2009 at 20:49 Permalink

    MOlim vas za savet – moji roditelji i ja vec preko 2 nedelje imamo simptome gripa ali iako smo 2 puta bili kod lekara sem preslusavanja pluca nismo dobili nikakvo uputstvo sem komentara da je to najverovatnije virus jer svo troje imamo iste simptome. Najgore je sto se simptomi stalno vracaju i tako u krug – najpre gusobolja, onda suvi kasalj i boluckanje u grudima, onda zreliji kasalj i dalje bol u grudima, onda sinusi, onda se malo smiri pa onda opet! Moji su imali temperaturu oko 37,1 pa do 37,3 a ja uopste.
    Uzimamo i C vitamin, i propolis, i beli slez i Revitu i naravno voce. Sve to malo pomogne ali izgleda nje dovoljno.
    Iskreno ja se svakim danom osecam sve vise malaksalo. Takodje jos uvek idem na posao jer nemam otvoreno bolovanje, a nije mi samo zbog mene nego i zbog tih ljudi tamo.
    Kome se obratiti??? Posto od lekara opste prakse naravno nema koristi, s obzirom da nemamo visoku temperaturu a bez obzira sto to traje vec pune 2 nedelje!!!
    Da li je neko imao slicne simptome i ako jeste koliko je trajalo i kako se izleciti?
    I da, slazem se da ovo sve deluje kao neka teorija zavere jer nase zdravstvo sve informacije cuva kao neku veliku tajnu! Samo izvestavaju o broju umrlih, a svima nama koji imamo simptome lakseg oblika niko ne pridaje vaznost, kao da je virus najobicnija stvar!
    HVala unapred na informacijama i savetima!

  67. svinjski grip 23 novembar 2009 at 13:24 Permalink

    @Dea
    Obzirom da ste astmaticar, stvarno bi Vam bilo preporucljivo da se, ako i malo posumnjate na zarazu, javite svom lekaru, kojemu je poznata Vasa istorija bolesti.

  68. malena 23 novembar 2009 at 13:03 Permalink

    sve navedene simptome sam imala i nista strasno…bolesna sam vec 7 dana i sad mi je malo bolje. jedino sto mi je temperatura bila uvek do 38. nista nije strasno, nema razloga za paniku, samo treba poraditi na imunitetu i to je to.

  69. Dea 23 novembar 2009 at 13:01 Permalink

    Da li postoji mogucnost da imam svinjski grip ako me vec nedelju dana bolu pluca i povremeno glava i grlo? (Inace sam asmaticar)

  70. svinjski grip 23 novembar 2009 at 11:28 Permalink

    @Ivana
    Ko prelezi svinjski grip, potpuno je bezbedan od nove zaraze istim. Dok virus ne mutira u novu vrstu, sadasnje mutacije nisu opasne, jer vasa anti tela dobro prepoznaju „uljeza“.

  71. Ivana 22 novembar 2009 at 21:52 Permalink

    I kad preležimo grip, šta onda? Jesmo li onda imuni, otporni ili se opet možemo zaraziti?

  72. 0ptimisa 22 novembar 2009 at 16:15 Permalink

    opustite se :) )

  73. slavica 21 novembar 2009 at 11:43 Permalink

    ZA ĐORĐA, NOVI SAD

    Đorđe, ako ideš u Mađarsku da kupuješ vakcinu, onda moraš da vodiš računa kako ćeš da je transportuješ u Srbiju, ili da planiraš da ti je tamo, u Mađarskoj, neko ušprica.Vakcina mora da se čuva na određenoj temperaturi, mislim od 4 do 8 stepeni Celzijusovih! Proveri sa farmaceutom.

  74. Stevan 17 novembar 2009 at 23:51 Permalink

    Sada je 14 smrtnih ishoda…a tek prvi talas jenjava tj blagi talas.Ovim tempom i glavnim talasom u februaru broj zrtava moze da premasi 100 a to je katastrofa za ovu malu zemlju.Daj bože da grešim.Plus sada Kon priča kako i zdrave osobe mogu da dobiju upalu pluca i isto mogu da izgube zivot.C c c strasno….spali smo na srecu.Ko ne dobije dobro je,a ko dobije grip e jbg sta ti bog da.

  75. Aleksa 17 novembar 2009 at 22:09 Permalink

    Molim Vas za odgovor.Otac je kao srcani bolesnik bio u bolnici jutros i doktor je rekao da postoji velika verovatnoca da je zarazen svinjskom gripom.Preporucio je samo kucno lecenje 2 dana(a ako ne prodje odlazak u bolnicu) ali mu nije prepisao tamilflu niti neki drugi medikament za ovu bolest.Da li je to normalno?

  76. DJORDJE, NOVI SAD 17 novembar 2009 at 18:42 Permalink

    IMAM OSMOMESECNU BEBICU, I UMRO BIH DA JOJ NESTO BUDE, A JA SAM SAM POSLOVNO , DOSTA U KONTAKTU SA LJUDIMA , A TIME I PODLOZAN ZARAZI,A POSTO NISAM U RIZICNOJ GRUPI ZA PRIMANJE VAKCINE, TJ. KO ZNA KADA I DALI CU DOCI NA RED, CIM DOBIJEM PASOS,ZA 8 DANA, I SKINU NAM VIZE , VALJDA 19 DECEMBRA, JA SEDAM U AUTO I PRAVAC MADJARSKA, DA KUPIM VAKCINU, KOJA TAMO KOSTA DO 15 EVRA

  77. milos 16 novembar 2009 at 19:31 Permalink

    Vec dva dana imam bolove u grlu,ali bez kaslja,ne bole me ni krajnici i veoma me bole nepca.Moze li to da bude neki simptom gripa?

  78. Ceca 16 novembar 2009 at 16:23 Permalink

    Pre sedam dana mi se pojavio bol u predelu grla i pluca pracen sa temperaturom 37.1 i malaksaloscu. Narednih dana temperatura se povecavala do 37.6 u vecernjim satima. Bol u plucima je sada mnogo blazi i kasalj je zreliji ali temperatura je ostala ista. Zanima me da li ima potrebe da se javim lekaru s’obzirom da se apeluje da se neodlazi u domove zdravlja ako je temperatura ispod 38.5?

  79. vn 14 novembar 2009 at 22:59 Permalink

    sta da se kaze na ovo da ili ne ?????? http://www.youtube.com/watch?v=oGT0r-udstQ

  80. Wall-E 14 novembar 2009 at 22:28 Permalink

    Dosta ljudi ovde postavlja pitanja koja su objektivno namenjena specijalistima. Ovaj sajt, koliko ja razumem, nije imao pretenzije da bude savetodavan u medicinskom smislu, ali ako već razmenjujemo mišljenja želim da dam par saveta, možda će nekome pomoći:
    - broj obolelih i onih koji su već preležali grip je jako veliki, to nema veze sa zvaničnim brojkama. Verovatno je do sada obolelo par procenata stanovništva a to su desetine pa i stotine hiljada
    - ogroman broj tih slučajeva je imao relativno blage do umerene manifestacije i težinu bolesti
    - u Srbiji NIJE IZOLOVAN DRUGI VIRUS GRIPA sem aktuelnog AH1N1, što znači da dilema „da nije možda običan-sezonski“ praktično i ne postoji. Ako ste imali ili imate „gripozno stanje“ gotovo je izvesno da je to bilo usled bliskog susreta sa „svinjskim“
    - vrlo malo stvari je ostalo na koje bi moglo da se „prabaci odgovornost“ za simptome koje imate ako to nisu virusi. Prehlada je širok i prilično nedefinisan pojam a i teško da ste u sezoni gripa uspeli da skupite simptome ali ne i viruse. Ono što će vam svakako pomoći da odvojite prehladu od gripa jeste naglo i rapidno pogoršanje zdravstvenog stanja kod ovog drugog. Kod prehlade bi trebalo da ide nešto sporije, sa kijanjem, pa bolovima u grlu i curenjem nosa, itd. Ako vam se stanje pogorša preko noći u i par sati, gotovo je sigurno da je u pitanju grip, odnosno virusna infekcija a kako je prisutan samo jedan virus zaključak je jasan.
    - svako reaguje individualno i ne moraju se ispoljiti svi simptomi koji se ovde navode, posebno deo koji se odnosi na stomačne probleme nije merodavan za zaključke. Ključni simptom je visoka temperatura, preko 38,5-39. Ako ste to imali/imate uz ostale karakteristične simptome, grip je gotovo sigurna dijagnoza. Ako kašljete, kijate i slično ali niste ni u jednom trenutku imali temperaturu, gotovo je neverovatno da ste imali susret sa svinjskim gripom.
    - kada je već skoro sigurno da ste i vi „došli na red“ prva terapija je pravac u krevet, toplomer pod mišku i nema ustajanja bez obzira na jačinu simptoma. Ukoliko nemate Tamiflu kao prvu liniju odbrane (a zahvaljujući našem dičnom ministru teško da ga imate) onda krenite na standardnu terapiju Paracetamolom, Andolom ili još bolje praškovima tipa Fervex i Coldrex i „zalivajte se“ toplim napitcima. Znači kompot i čajevi a takođe i supice dok vam se ne smuči. Tako ćete najbolje pomoći organizmu.
    - što se tiče terapije protiv temperature, ni jedan lekar vam ovo neće prepisati ali da znate da oni tako leče svoju decu. Ovo je recept za Nobelovu nagradu, opstao je kroz vekove i daje daleko najbolje i najdugotrajnije rezultate. Ostale metode tuširanja, masiranja alkoholom i rakijom i šta već još ne su mnogo invazivnije, daju slabije rezultate i njihovo pozitivno dejstvo kraće traje. Znači govorimo o oblogama za tabane od kukuruznog brašna i sirćeta. Može belo kukuruzno, može i žuto, može alkoholono, može vinsko a može i jabukovo sirće. Zamesite gustu, ne tečnu, kašu sirćeta i brašna. Detetu (ili odraslom) namažite tabane Pavlovićevom mašću (da se ne bi ojeli od sirćeta). Na veću vlažnu maramicu naneti za punu šaku mase i staviti na taban a može i na stopalo malo da ide. Sve lepo umotajte pelenom ili krpom presavijenom u trougao. Gotovo. Gledajte sada pažljivo kako se „klinac/klinka“ polako „hladi“ i to od glave na dole. Prvo uši izgube krv crvenu boju pa lice, pa telo. Posle 20-30 minuta skinite obloge koje su sad vruće i u formi pogače. Iznendićete se koliko ovakvo skidanje „drži temperaturu“. Ponavljajte kad god je kritično (u pauzama kad lekovi prestanu da deluju a temperatura ne pada).

    Samo hrabro, mnogi su ovo već pregurali.

  81. milos 14 novembar 2009 at 22:19 Permalink

    moj sin od 9 godina vec 5 dana ima temperaturu koja ide od 37 preko dana do 38.5 uvece. Dosta kaslje, ali osim toga nema drugih simptoma* ne povraca, ne boli ga nista, raspolozen je i zivahan…) Pedijatar mi je prepisao pancef i rekao je da ne moze tako da vidi dal je po sredi H1N1. Nije da sam panicar samo nikada ovoliko dugo nije imao temperaturu

  82. IVANA 14 novembar 2009 at 16:16 Permalink

    Imala sam malo boluckanje glave,malo mi je cureo nos kijanje.i danas od jednom sam dobila bolove u stomaku i proliv….da li su to simptomi virusa?

  83. Igor 14 novembar 2009 at 12:44 Permalink

    Pre pet dana sam poceo da osecam da „nesto nije u redu“, znaci prvo upala grla, i osecaj „slabosti“ da bi posle dva dana dobio i povisenu temperaturu koja evo do sad varira izmedju 37 i 38 stepeni (pod pazuhom)
    a nekada je i nema (36,5-36,7). Treceg dana je pocelo i obilnije sluzenje iz nosa (veoma tecno) a od juce je sluz pocela da se zgusnajva.
    Ali sinoc je poceo kasalj, sa iskasljavanjem guste sluzi povremeno (tamnije zuto-zelene boje,povremeno i jos tamnije), a pojavili su se i bolovi u predelu grudnog kosa kada jako duboko udahnem, ali takodje i kada se naprimer okrecem u krevetu. Sve vreme mirujem, uzimam velike kolicine caja (crni i nana), vitamin C, kao i sumeci Aspirin plus C, i Neoangin za olaksanje upale grla.Sinoc pre spavanja kada sam izmerio temperaturu od 38,3 uzeo sam Paracetamol (panadol 2×500mg) od jutros nije bilo povecanja temperature preko 37,8.
    Imam 30 godina, i u relativno dobroj formi sam.
    Sta mi savetujete ? Da li je potrebna poseta lekaru, ili da nastavim sa ovakvim kucnim lecenjem ? Hvala.

  84. Darja 14 novembar 2009 at 03:16 Permalink

    Poznajem ljude koji su ga prelezali za par dana. Poput obicnog gripa,cak i laksi, bez komplikacija. U opasnosti od komplikacija su hronicni bolesnici, jer im je opste stanje ionako naruseno, ali za njih je svaki grip opasan,a ne samo ovaj. Naravno, upala pluca se moze dobiti i od obicnog gripa, kao i od ovog, tako da se eventualne komplikacije mogu izbeci blagovremenim javljanjem lekaru, a ne cekati da vam se „spusti“ na pluca. :) Sto se tice vakcinacije, konkretno se ne vekcinisem protiv sezonskog gripa, za ovaj jos ne znam, mada smatram da bi osobe slabijeg zdravlja trebale to da ucine. A opet ,mozda je najbolje ovo cudo „prelezati“, pa biti mirni par meseci, dok ne mutira opet. :) Sve u svemu, kao obican grip. Mediji prave preveliku guzvu, jer konacno imaju o necemu da pricaju. :)

  85. Misa 13 novembar 2009 at 20:43 Permalink

    Vec 6 dana, imam temperaturu do 37,5, dok ujutru kad se probudim nemam,ali cim ustanem iz kreveta dobijem temperaturu 37,5, popijem neki lek za temperaturu i tako ceo dan se krece tu negde oko 37 sa 2,3,i uvece spadne, inace normalno disem, ne kasljem, ne boli me grlo,ne kijam,nemam dijareju,znaci samo tu temperaturu, i vrti me se u glavi ponekad kad sam na nogama. Imam li razloga za brigu i posetu leakru,inace u mom gradu i okolini nisu evidentirani slucajevi svinjskog gripa?

  86. svinjski grip 13 novembar 2009 at 16:53 Permalink

    Probajte da posetite drugog pedijatra ili nazovite neki od dezurnih telefona za svinjski grip i opisite im simptome.

  87. milan 13 novembar 2009 at 16:44 Permalink

    dete 5 godina, pre tri dana uvece temperatura 38,5 zali se da ga povremeno boli stomak, pre dva dana temperatura 38,5 proliv, odlazimo kod pedijatra koji kaze da nije grip, ceo dan proliv 8 puta, temperatur uspevamo da spustamo, juce proliv dva puta u 14h temperatura 39 dajemo sirup i spustamo temperaturu do uvece, preko noci opet temperatura, danas temperatura 38,5 proliv do sada 4 puta bili smo opet kod pedijatra , slusala ga je kaze nema nista na plucima opet ne dobijamo nikakav lek temperaturu ne mozemo da spustimo ceo dan 38,8, sta da radimo?

  88. svinjski grip 13 novembar 2009 at 16:30 Permalink

    Verovatno niste inficirani virusom svinjskog gripa.

  89. Marko 13 novembar 2009 at 16:27 Permalink

    Vec desetak dana unazad povremeno imam povisenu temperaturu, do 38, koju uspesno spustim. Pre par dana sam poceo da cujem sistanje i da pomalo otezano disem. Danas sam opet dobio temperaturu. Nemam druge simptome. Imam li razloga za posetu lekaru?

  90. nikola 12 novembar 2009 at 20:26 Permalink

    ja imam blako skakljanje u plucima koje me tjera na kasalj,imam temperaturu 38,2 i osecam se malaksavo.Znam da nemam simptome kao sto su zapusen nos,bol u misicima itd.ali nije mi svejedno.

  91. svinjski grip 12 novembar 2009 at 18:18 Permalink

    @Boško
    Stopostotna pozitivna dijagnoza za svinjski grip, se ne radi preko analize krvi, vec preko brisa grla.

  92. Boško 12 novembar 2009 at 18:14 Permalink

    Danas dok sam bio na fakultetu,na predavanju me je odjednom počela boleti glava, zatim sam počeo da kašljucam, potom me je počelo blago boleti grlo. Kada sam došao kući izmerio sam temperaturu koja je iznosila 38.2 stepena (najviše). Ne znam gde sam pokupio ovu bolest, da li od kolega ili u autobusu. Nemam dijaraju, povraćanje ni curenje iz nosa. Da le se konstatacija svinjskog gripa dobija samo iz krvi?

  93. tinkerbell 12 novembar 2009 at 12:28 Permalink

    o Fluzone vakcini pogledajte http://www.fluzone.com/?fa=protect/fluzone/about

  94. Dejan 12 novembar 2009 at 12:17 Permalink

    Citajuci po netu stekao sam utisak da nije pitanje da li ce nego kad ce ovaj virus mutirati u tezi oblik ,zbog cega i verujem da je nastala ovolika panika ..e sad me brine ako se to dogodi da li ce postojoce vakcine biti delotvorne i da li cu uspeti da dobijem vakcinu posto ne spadam u rizicne grupe?

  95. Tanja 12 novembar 2009 at 12:12 Permalink

    Apsolutno se slažem sa Sašom i osećam se živeći u ovoj zemlji koju volim iznad svega kao da sam u Aušvicu. Sve je prenaduvano informacije se tendenciozno usmeravaju a svi trpimo promašaje zaštićenih. Ljudi probudite se….

  96. svinjski grip 12 novembar 2009 at 11:34 Permalink

    @tinkerbell
    Veliko hvala za ove informacije o vakcini protiv gripa. Ako imate vremena, mozete te informacije o Fluzone vakcini podeliti sa nama?

  97. tinkerbell 12 novembar 2009 at 11:22 Permalink

    Draga Ivona, ja sam se zestoko informisala pre nego sto sam nasla tu vakcinu Fluzone koja u sebi nema ni sqalena ni thimerosala, tako da znam sta pricam. Ako uzmete single-dose prefilled pakovanje u spricu nemate thimerosala (stavljaju ga samo u multi-dose vials tj. bocice za vakcinaciju pri domovima zdravlja). Proveri na netu! Znam sta pricam.

  98. Dragan 11 novembar 2009 at 23:39 Permalink

    Na Visoj hotelijerskoj skoli u Beogradu ima 10 studenata obolelih od svinskog gripa,a niko ne preduzima nista u vezi sa fakultetima!

  99. Mala 83 11 novembar 2009 at 21:13 Permalink

    Ovih dana u prevozu jedna baba iskasljala meni u lice. Sve mi je bilo dobro, a danas dijarea, „sviraju“ mi pluca (cujem kada udisem kako krci), grlo me boli. Ali dijareja me ubi. Svaki savet do sutra , dok ne odem lekaru, je dobrodosao! Hvala!

    Mala 83

  100. Ajsa 11 novembar 2009 at 18:24 Permalink

    Interseuje me kako zastititi bebe ispod 6 meseci.Zar ne treba vakcinisati njihovo okruzenje,tj roditelje.O tome niko nista ne govori…Konkretno moja beba ima 3 meseca.

  101. svinjski grip 11 novembar 2009 at 17:56 Permalink

    Javice preko medija. Epidemija ce se pojacavati do kraja Marta iduce godine. Od Aprila se ocekuje smirivanje.

  102. suzana 11 novembar 2009 at 17:54 Permalink

    kada cemo znati kad prolazi epidemija?

  103. ANDRYYY 11 novembar 2009 at 14:55 Permalink

    jooj….ja sam kasljala,imala zapusen nos,kijala,imala sam upalu grla,a sad samo kasljem…a bila sam kod doktorice i kaze da je obicini grip…..ubicu seee….i zaboravila sam…imam i proliv…

  104. Ivona 11 novembar 2009 at 13:34 Permalink

    NE VAKCINI!!!!nijedna nije sigurna ,informisite se malo bolje na netu molim vas razmislite dva puta

  105. tinkerbell 11 novembar 2009 at 12:47 Permalink

    Da li neko zna gde kod nas moze da se nabavi vakcina Fluzone proizvodjaca Sanofi Pasteur, posto je ona bez tih stetniih sastojaka koji izazivaju neurodegenerativne promene? To je jedina vakcina koju bih dala sebi i svojoj deci

  106. Aleksandar 11 novembar 2009 at 11:37 Permalink

    U slucaju proglasenja epidemije u Beogradu, za koje ustanove je predvidjeno zatvaranje?

  107. Sandra 11 novembar 2009 at 03:23 Permalink

    Da li je moguce da je jedini simptom ovog gripa visoka temperatura…Nema bolova u grlu,kijavice, teskog disanja, samo temperatura koja je dosla do 38,5 i posle upasrina i brufena od 400mg za dva sata pala na 36,6 …hvala unapred na odgovoru

  108. Dusan 10 novembar 2009 at 17:50 Permalink

    Sobzirom na to kakvo je stanje u zemlji, interesu je me da li ce se zatvoriti granicni prelazi.?Konkretno prema Crnoj Gori.

  109. Zarazen 10 novembar 2009 at 14:38 Permalink

    Evo mog iskustva sa ovim virusom.
    Prvo i najbitnije grip je daleko od „obicnog“ i „beznacajnog“.
    Sam virus sa pokupio verovatno u petak.Obzirom da nisam bas 100% zdrava osoba (sinusi – cigarete – itd…) ono sto mi se desilo u subotu daleko je malog bezopasnog gripa – kako neki ljudi veruju.
    U roku od 1h vremena te subote moj organizam je bukvalno samleven , sve se pretvorilo u vodu , temperatura skocila i nije spadala 3 dana , zapaljenje pluca…
    Evo vec 4-ti dan lezim (cajevi , pentraxil , vitamini) , i imam osecaj da ce mi biti potrebno jos najmanje toliko vremena da povratio organizam u neko funkcionalno stanje.

  110. Jelena 10 novembar 2009 at 13:57 Permalink

    Imam bolove u predelu grudne kosti vec dva dana. . . Sto se tice ostalih simptoma, nemam ih. . .

  111. dragica 10 novembar 2009 at 12:56 Permalink

    Da li postoji mogucnost da se vakcine u Srbiji ranije isporuce pre polovine Decembra jer se broj zarazenih neprestano povecava….?

  112. Alexxx 10 novembar 2009 at 12:52 Permalink

    Onaj koji se razboli od gripa kad pochinje da ga prenosi..pre 3 dana sam bio sa drugom negde i osecao sa skroz ok, i danas ima sve simmptome. Da li sam ja mogao da dobijem od njega pre 3 dana?

  113. stefan 10 novembar 2009 at 11:16 Permalink

    u srbiju ne uspeva nista pa nece ni svinjski grip

  114. Viktorija 10 novembar 2009 at 09:50 Permalink

    Manipulacija ljudima i strahom su realnost, razmislite bar malo i verujte u sebe – zdrav razum je lek.

  115. tinkerbell 10 novembar 2009 at 09:30 Permalink

    Da li je neko primetio da je jos pre mesec dana u tekstovima bilo navodjeno da ce Srbija kupiti 3 mil. Novartisovih vakcina. Cini mi se i da je ceo ovaj cirkus sa tenderom namesten. Licno: protiv vakcine

  116. yelena 10 novembar 2009 at 01:49 Permalink

    Nesto mi nije jasno. U Hrvatskoj 1500 obolelih, a samo jedan smrtni slucaj, kod nas 254, a vec 7 umrlih???

  117. Milos 9 novembar 2009 at 23:53 Permalink

    A od cega zrtve svinjskog gripa stradaju? Da li samo od otkazivanja respiratornog sistema ili i zbog necega drugog?

  118. UROS 9 novembar 2009 at 20:30 Permalink

    Jel trebamo se vakcinisati???

  119. Nena 9 novembar 2009 at 17:04 Permalink

    Zivim u Nemackoj i mogu da vam kazem da Nemci ne uzimaju vakcinu protiv svinjskog gripa kao sto nase mediji prenose, jer su u panici…
    Ima ih previse obolelih ovde.Citam vase komentare i ne mogu da verujem da imate vremena vi koji imate taj kasalj ili temperaturu da sedite za kompjuterom i pitate citaoce za savet a nemate vremena da idete kod doktora !!Strasno!!

    SAVET:Ne panicite previse, maske i pranje ruku uvek, po mogucnosto vlazne maramice za dezinfekciju !!CUVAJTE SE

  120. sasa 9 novembar 2009 at 15:37 Permalink

    ovde ce neko sami da namlati debele pare,ne mogu da verujem da smo toliko glupi.od sezonskog obisnug gripa umre vise ljudi,ali de tonigde ne objavljuje ja vakcinuprimiti necu pa makar i bila dzaba imam 45god.za sada fala bogu dobar imunitet i nemam namere da to unistim,a vi kako hocete

  121. bojan 9 novembar 2009 at 15:29 Permalink

    ipak Novartis i Miskoviceva Jugohemija! Znaci, moci ce da se kupi i na akciji u Maxiju :) Potpuno ste upravu za predhodni komentar, svaka cast! Samo sam se nadao da ce im zdravlje populacije bar nesto znaciti…

  122. svinjski grip 9 novembar 2009 at 13:28 Permalink

    @bojan
    Da ali koliko znamo „ove nase“ (i kako „vole“ da nameste neki izvor zarade stranackim kolegama, na ustrb narodnih para)…. sta mislis koju ce vakcinu kupiti? koja farmaceutska kuca „daje“ najvise provizije?
    btw http://svinjskigrip.in.rs/vakcina-protiv-svinjskog-gripa-opasna-po-zdravlje/#comment-258

  123. bojan 9 novembar 2009 at 12:36 Permalink

    Da dodam: osim ako nisu Novartis-ove ili GSK, Baxter i Sanofi su split vakcine sa manjom kolicinom adjuvanata. Nadam se da ce ovi nasi Kon(j) i veciti ministar biti pametni! Pozdrav

  124. svinjski grip 9 novembar 2009 at 12:16 Permalink

    Sam proceni, ima raznih informacija o vakcini protiv H1N1, pogledaj sta drugi lekari kazu (imas ovde video):
    http://svinjskigrip.in.rs/vakcina-protiv-svinjskog-gripa-opasna-po-zdravlje/

  125. bojan 9 novembar 2009 at 11:46 Permalink

    Da li je vakcina protiv A H1N1 bezbedna? Moji rodjaci iz inostransva koji su lekari preporuciju svima vakcinaciju, pitanje je da li ce kod nas stici neko „djubre“ ili proverena vakcina? Hvala unapred

  126. mira70 8 novembar 2009 at 23:31 Permalink

    a koliko prosecno wremenski traje temperatura kod gripa H1N1?

  127. svinjski grip 8 novembar 2009 at 23:24 Permalink

    @mira70
    @Nenad
    Moguce je, ako i sutra budete imali iste ili se simptomi pojacaju, ipak bi bilo dobro da se obratite, svom lekaru, ako ne spadate u neku rizicnu grupu, ne bi trebalo da brinete. Vecina ljudi „prelezi“ svinjski grip kao isto kao i sezonski.

  128. mira70 8 novembar 2009 at 23:20 Permalink

    imam wec 2 dana wisoku temperaturu 38,3 drhtim,boli me glawa,kosti i misici….ne kasnjem i nekijam…..jer moguce da imam swinjski grip?? koliko prosecno wremenski traje temperatura kod gripa H1N1..?molim was odgoworite!!!hwala unapred

  129. svinjski grip 8 novembar 2009 at 22:26 Permalink

    @Vladimir
    Onda tenkovi na ulicama, kontrolni punktovi, vojska preuzima kontrolu…. :)

    Ma nista posebno, znaci da ce ministri na svakoj sednici vlade pregledati, koliko ljudskih zivota je kostala njihova nesposobnost, lekovi i ostala potrebna medicinska oprema ce se nabavljati po hitnom postupku (zato ce poskupeti gorivo, jer to neko mora da plati, a vlada je spiskala pare na svoje plate, skupe automobile i Dinkicev „nacionalni plan“…), uglavnom nista sta bi nas vise „dotuklo“ od vlasti u Srbiji.
    Neke skole i fakuteti ce biti zatvoreni (ne svi, samo u najugrozenijim delovima zemlje), vrtici ce verovatno biti pozatvarani, zato bi roditelji sa malom decom trebalo da pocnu da razmisljaju, ko ce cuvati decu dok su na poslu.
    Dezurne sluzbe za svinjski grip vec funkcionisu, tu nece biti nekih promena… a ovo je tek pocetak epidemije, za par meseci cemo videti sta je istina od toga sta je ministar zdravlja pricao, kad bude par stotina hiljada obolelih.

  130. Vladimir 8 novembar 2009 at 21:30 Permalink

    Ok, objavi se epidemija i sta onda?
    kakve su procedure, pravila i td. ?

  131. tamiflu 8 novembar 2009 at 20:28 Permalink

    2 dana povisene temperature (37.5-38.5), kaslja, kijavice, bola u misicima. Lekar opste prakse konstatovao grip (kao da to ne znam) bez daljih analiza ili bilo kakvih uputa, sem: pijte cajeve, odmarajte…

    da li je preporucljivo uzimati tamiflu u kucnim uslovima, bez lekarskog nadgledanja?

    ima li iko iskustva sa konzumiranjem ovog leka?

  132. Ja 8 novembar 2009 at 20:08 Permalink

    Imam bolove u predelu grudne kosti, i to vec tri dana, ali nemam nkakve druge simptome, mi kasalj, ni kijanje, ni temperaturu, povremeno mi curi nos (kada iyadjem na hladno). Da li to moze biti znak za SG?

  133. @?@ 8 novembar 2009 at 17:39 Permalink

    sta ce se desiti sa fakultetima? da li ce se i oni zatvoriti ako se proglasi epidemija?

  134. hogisha 8 novembar 2009 at 16:34 Permalink

    Svinjski ili sezonski, beli luk, čaj i andol… Nikakve vakcine Bože sačuvaj :)

  135. svinjski grip 8 novembar 2009 at 14:00 Permalink

    @Wlade
    netreba dizati paniku, ali je opasno „opustiti“ se kao u Ukrajini:

    U Ukrajini 135 žrtava svinjskog gripa

    U Ukrajini je 135 osoba umrlo od gripa i problema sa disanjem, saopštilo je ministarstvo zdravlja.

    Epidemijom gripa i respiratornih bolesti je pogođeno više od 871.000 ljudi, od kojih je hospitalizovano skoro 40.000. Kako je saopšteno, 317 osoba se nalazi u teškom zdravstevnom stanju.

  136. svinjski grip 8 novembar 2009 at 13:57 Permalink

    @ana
    To ipak sami treba da procenite, ako vam se stanje pogorsava, ne bi bilo dobro da cekate tri dana, ako vam je dva dana uzastopce sve losije, idite kod lekara, posebno ako ste u nekoj rizicnoj grupi.

  137. ana 8 novembar 2009 at 10:14 Permalink

    Da li je bezbedno ono sto preporucuju na televiziji, da se ljudi obrate lekaru tek kada dobiju temperaturu visu od 38.5 i ne mogu da je spuste u roku od tri dana?

  138. Wlade 8 novembar 2009 at 09:17 Permalink

    Ej,ljudi `alo,desile su se vec i gore stvari od ovoga npr.BSE*kravlje ludilo* i ost…ako smo sve preziveli…i ovo cemo…Najvecu frku prave mediji da bi povecali svoj REJTING.

  139. Milos 8 novembar 2009 at 01:57 Permalink

    Ljudi, da li vi imate iole zdravog razuma? Ako imate temperaturu ili sta vec, otidite do lekara, a nemojte ovde ostavljati mediokritetske komentare. Samo mi recite kako mislite da vam se ovde pomogne?? Sta sve covek ovde nece da cuje? Ja razumem zabrinutost, ali ovo vec postaje previse degutantno. Nemojte se ovde zaliti na obicnu prehladu, bol u trepavici, los san, losu srecu, los zivot…i da uzrok tome trazite u A H1N1. Llepo procitajte SIMPTOME, pa ako (smatrate da) ih imate sve/vecinu, javite se nadleznoj sluzbi koja ce vas hospitalizovati… Ovde necete naci odgovore, jer to NIJE prvenstveni cilj ovog sajta, vec informacija tj. informisanost!!!!!! Shvatite! Svako dobro.

  140. Marko1993 8 novembar 2009 at 01:18 Permalink

    Da li ce se ici u osnovne i srednje skole kad se proglasi epidemija???? I da li vazi i za Vojvodinu???

  141. BILJA 7 novembar 2009 at 23:45 Permalink

    U MOM GRADU NEMA OBOLELIH DA LI NOSITI MASKE RADI PREVENTIVE?

  142. eka 7 novembar 2009 at 19:34 Permalink

    Ja imam bolove u grlu,retko kijavicu,nos mi curi i zapusne je,i danas su poceli i bolovi u misicina:(kolika je mogucnost da sam zarazena od svinskoj gripa????:’((

  143. svinjski grip 7 novembar 2009 at 17:33 Permalink

    @darko
    Pas verovatno ne moze da prenese ili dobije svinjski grip. Jos nije zabelezen slucaj da pas dobije ili prenese svinjski grip od ili ka coveku.

    http://dogs.about.com/b/2009/04/28/can-my-dog-get-swine-flu.htm

    According to infectious disease experts, at this time the answer is most likely no. This is to say that to date there are no known dog to human (or vice-versa) influenza transmissions.

    Ali jeste zabelezen slucaj da je macka dobila H1N1, verovatno od svojih vlasnika,

    On Wednesday Nov. 04, 2009, the Iowa Department of Public Health reported the first confirmed case of H1N1 in a house pet, a 13-year-old domestic shorthaired cat. The animal likely contracted the virus from its owners

    vise na Time.com:

    http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1934826,00.html

    uprkos tome sto do sada nije bilo nikad zabelezeno da sezonski grip predje sa ljudi na domace zivotinje:

    There has never been a report of human seasonal influenza affecting cats or dogs,“ says Dr. Julie Levy, director of Maddie’s Shelter Medicine Program at the College of Veterinary Medicine of the University of Florida.

  144. darko 7 novembar 2009 at 17:15 Permalink

    da li je moguce da pas oboli od svinjskog gripa ? ? ? i da li pas moze da ga prenese ?

  145. svinjski grip 7 novembar 2009 at 16:34 Permalink

    @Filip
    @Gorica
    pogledajte: http://svinjskigrip.in.rs/simptomi-svinjskog-gripa/#comment-192

  146. Gorica 7 novembar 2009 at 16:34 Permalink

    imam sve simptome sem temperature..da li je moguce da imam svinjski grip??

  147. svinjski grip 7 novembar 2009 at 16:14 Permalink

    @Robert

    Obese people are at risk for health complications because they are nutrition deficit and vitamin deficit. The swine flu kills through an inflammatory process. Obesity is a high inflammation condition. The extra fat cells release chemicals that put the body in a state of chronic inflammation. This weakens the immune system, therefore leaving people who are carrying extra weight vulnerable to the swine flu. Furthermore, it constricts airways that make it harder to breathe. It is actually the complications from the swine flu that are causing serious health problems and even death among overweight people.

  148. Robert 7 novembar 2009 at 15:54 Permalink

    Zbog cega konkretno gojazne osobe spadaju u rizicnu grupu??

  149. Filip 7 novembar 2009 at 15:35 Permalink

    imam skoro sve simtome gripa, sem temperature, jel to znaci da sam zarazen?

  150. svinjski grip 7 novembar 2009 at 13:07 Permalink

    @ vasilije pogledajte: http://svinjskigrip.in.rs/virus-h1n1-dominantan-virus-gripa-u-svetu/#comment-153

    inace kad jednom virus „umre“ nece inficirati novu zrtvu.

  151. Vasilije 7 novembar 2009 at 12:38 Permalink

    Poštovani,
    Interesujeme koliko dugo virus van tela može da živi, ili je on mrtav pa se aktivira u telu?
    Molim Vas ako znate pojasnite nam!

  152. vesna 7 novembar 2009 at 03:19 Permalink

    Nakon tri dana visoke temperature,koju smo uspesno snizavali, sin ima temperatu 37,5, strasno se znoji i uzasno kaslje. Da li ovo lici na svinjski grip ili je to samo “ upala pluca“
    Nije povracao, nije imao proliv i nije imao kijavicu.
    Inace pije RUNAC

    uNAPRED HVALA

  153. miki 6 novembar 2009 at 23:07 Permalink

    Imam temperaturu 38,8. nikakvu upalu nemam i ne bole me misici.danas sam imao dijareju i povracao,ali nisam imao toliku muku vec samo sam osecao teret u zeludcu.oko 6 puta sam isao u toalet i 2 puta povracao.Ne znam da li ima veze sto sam popio 3 klekovace noc pre toga?:)POSLE TIH POVRACANJA I DIJAREJE,NISAM IMAO NISTA SLICNO,SADA IMAM SAMO TEMPERATURU 38,8.Zvao sam i dezurne tel ali se niko ne javlja.Da li da cekam jos ili da direktno odem u belu vilu:)? hvala

  154. svinjski grip 6 novembar 2009 at 14:55 Permalink

    @tanja
    Ili probajte da nazovete dezurni telefon za svinjski grip u vasem gradu: http://svinjskigrip.in.rs/svinjski-grip-dezurni-telefoni/
    i opisete im simptome.

  155. ZORICA 6 novembar 2009 at 14:53 Permalink

    NAJBOLJI LEK ZA KASALJ JE:
    1 SOLJA SECERA KOJA SE USPINUJE DA PORUMEMENI, DODATI ISTU SOLJU VODE I 3 LOVOROVA LISTA, TE OSTAVITI DA KUVA NA TIHOJ VATRI 10MIN PA DODATI 2 KASIKE (SUPENE) ZALFIJE KOJA TREBA DA KUVA 2 MIN.KAD SE PROHLADI PITI 5-6 PUTA NA DAN PO 1 KASIKU.
    NAPOMENA: MOZE DA SE JAVI POVRACANJE ILI PROLIV, ODNOSNO IZBACIVANJE SLAJMA

  156. tanja 6 novembar 2009 at 14:40 Permalink

    vec dva dana imam temparaturu 38 imam sat vremena pa se spusti i opet povrati,imala sam juce ceo dan blagu drhtavicu ,povracanje,glavobolja mi ne prestaje od prekjuce,malaksalost,kijavicu,nos mi je juce cureo danas ne,bolove u plucima kad kasljem-kasljem bas dosta),bila sam kod lekara i on mi je dao antibiotik,to je bilo juce medjutim meni je isto i danas,dali trebam opet da se javim lekaru?

  157. nenad 6 novembar 2009 at 14:10 Permalink

    dete 7 godina je prosle nedelje imao upalu grla lecenu Eritromicinom.
    Par dana je bio OK ali sada kaslje,ima (kaze-blagu)glavobolju i vidim da se zamara.Da li da brinemo?pozz

  158. Apciha 6 novembar 2009 at 13:49 Permalink

    Imam kijavicu i curenje iz nosa, temperatura je normalna a tu je i glavobolja u predelu iznad nosa. Ima li potrebe da brinem? :(

  159. svinjski grip 6 novembar 2009 at 12:59 Permalink

    @pavle
    @maja
    za sada jos sacekajte, javite se lekaru ako se stanje pogorsa.

  160. maja 6 novembar 2009 at 12:31 Permalink

    ja imam visoku teperaturu, do 38.3, ne kasljem, ne boli me grlo.. ne bih rekla ni da imam dijareju.. ali cini mi se da pocinjem tesko da disem, a to me najvise plasi.. da li da idem kod lekara ili ce samo da me vrate..

  161. pavle 6 novembar 2009 at 12:25 Permalink

    tri dana imam nisku temperaturu do 37.5, bolove u misicima sam imao samo prvog dana,imam suv kasalj i boli me grlo i zdrelo (pusac)

  162. svinjski grip 6 novembar 2009 at 10:06 Permalink

    @Apciha
    @Maja
    @jovana
    nije poznat slucaj zaraze svinjskim gripom bez visoke temperature.

  163. Apciha 6 novembar 2009 at 09:15 Permalink

    Nos mi je zapusen i curi, glava me boli samo u predelu iznad nosa. Nemam temperaturu, grlo mi je skroz ok. Da li je moguce da sam zarazena?

  164. Maja 6 novembar 2009 at 06:44 Permalink

    Imam osecaj da mi otice grlo, vec par dana… Temperaturu nemam, a povremeno mi se javi bol u grudima, ali na kratko i lose spavam… Ima li razloga za brigu ili e mozda upitanju iscrpljenost?

  165. jovana 6 novembar 2009 at 03:09 Permalink

    Pre nedelju dana sam imala problema sa grlom, pila sam sinacilin, i prestalo me je. Veceras sam provela dosta vremena napolju, i sad jedva pricam, kasljucam, konstantno osecam grebanje, i imam osecaj da me iz minuta u minut sve vise boli… i kada dotaknem vrat, osecam da je natekao, imam otoke sa leve i desne strane,uzduz kao da su oko vratnih zila..
    temperaturu nemam..
    da li se svinjski grip moze pojaviti i ako nemam temperaturu? (nisam je imala ni tokom prosle nedelje kad me je bolelo)

  166. helena 6 novembar 2009 at 02:24 Permalink

    Beba 16 meseci ima temperaturu 38,6 koju smo skinuli sa Eferalgan 150 mg rektalno, promuklost, bez kaslja, disajni putevi prohodni nije slinava. Imala proliv pre tri dana, stolica trenutno uredna. Zubi u fazi izbijanja mislim sestice. Tecnost normalno pije, malo plice dise. Molim Vas za misljenje.

  167. svinjski grip 5 novembar 2009 at 23:53 Permalink

    @nikola da li verovati Konu ili istrazivacima koji se time bave na terenu i u labolatoriji? To je na vama, sami razmislite.

  168. nikola 5 novembar 2009 at 22:58 Permalink

    hvala na pomoci! procitao sam dosta clanaka i sve je toliko kontradiktorno. Da li verovati Konu ili ne? Pozzz

  169. tijana 5 novembar 2009 at 22:57 Permalink

    da li smeju da se vakcinisu bebe od 2 meseca?

  170. svinjski grip 5 novembar 2009 at 22:46 Permalink

    @nikola http://latimesblogs.latimes.com/booster_shots/2009/10/does-seasonal-flu-vaccine-protect-against-swine-flu-or-make-it-riskier.html

  171. svinjski grip 5 novembar 2009 at 22:29 Permalink

    @nikola Will Your Flu Shot Protect You Against Swine Flu? … vaccine has no power against the H1N1 strain of swine flu now circulating the globe…
    http://sciencenow.sciencemag.org/cgi/content/full/2009/428/1

  172. nikola 5 novembar 2009 at 22:11 Permalink

    Ali prof.Kon predlaze vakcinaciju protiv sezonskog kao prevenciju. Sad mi tek nista nije jasno

  173. svinjski grip 5 novembar 2009 at 22:07 Permalink

    @nikola Ne, vakcinisanjem od sezonskog gripa necete steci otpornost na H1N1. Cak sta vise, na internetu se mogu naci primeri da je to odmoglo pacijentima koji su posle dobili svinjski grip.

  174. nikola 5 novembar 2009 at 22:02 Permalink

    Da li vakcina protiv sezonskog gripa moze pruziti nekakvu zastitu. Vakcinisem se svake godine pa i ove, inace imao sam temperaturu i sve simptome gripa pre 2 nedelje, proslo je nakon 4-5 dana, mada jos uvek kasljem!

  175. mare 5 novembar 2009 at 21:41 Permalink

    imam kasalj ne bas cesto i zapusen nos…

  176. svinjski grip 5 novembar 2009 at 20:53 Permalink

    @mina mina temperatura od 39,2 je ozbiljna i bez infekcije H1N1. Ako Osecate i bolove u misicima, malaksalost… mozda bi trebalo da nazovete dezurne telefone za svinjski grip Beograd 011/323-81-02 011/207-86-70

  177. svinjski grip 5 novembar 2009 at 20:49 Permalink

    @Natasa88 ako nemas druge simptome (makar simptome „obicnog“ gripa) ne bi trebalo da brines. Ima mnogo uzroka osim svinjskog gripa za visoku temperaturu.

  178. Natasa88 5 novembar 2009 at 20:46 Permalink

    Malopre sam izmerila temperetutu i imam 37,3. a inace se osecam ok. danima nisam nigde izlazila i ne znam otkud tempertura i sta mi se desava, molim vas pomozite mi, jako sam zabrinuta

  179. mina mina 5 novembar 2009 at 20:38 Permalink

    danas sam imala temperaturu 39,2 a sada mi je spala,malo kasljem…bila sam u studenskoj poliklinici i rekli su mi da ne pijem nista i da dodjem sutra,da li bi trebalo da se obratim nekoj drugoj ustanovi?

  180. Danijel89 5 novembar 2009 at 20:32 Permalink

    Vec nekoliko dana kasljem, kasalj je suv i ko da me nes probada u plucima. Nemam temperaturu niti me grlo boli. Da li to moze biti SG?

  181. svinjski grip 5 novembar 2009 at 20:19 Permalink

    @IvanaD sve rizicne grupe ako imaju simptome i temperaturu treba da se jave lekaru.
    @suncica ako nemate temperaturu, ne bi trebalo da brinete.

  182. IvanaD 5 novembar 2009 at 20:11 Permalink

    juce popodne sam naprasno pocela da kasljem i blago me boli grlo a sada imam temperaturu 37,4.Da li bi trebalo odmah da se javim lekaru s obzirom da vec imam koksaki i priraslice na srcu pa sam dodatno osetljiva?

  183. suncica 5 novembar 2009 at 20:06 Permalink

    poslednja dva dana sam bila malaksala, juce sam imala temperaturu oko 37 a danas je skoro sve ok osim sto nekako teze disem…. inace hemoglobin m je oduvek bio malo nizi.. ne previse ali.. da li imam razlog za brigu?

  184. svinjski grip 5 novembar 2009 at 19:31 Permalink

    @Rodni sanse da obolis su ti iste kao i kod svakog od nas, jednake. Ali je problem u tome sto si ti u rizicnoj grupi, i da bi moglo lose da utice na tebe ako se razbolis od svinjskog gripa. Zato pamet u glavu i primenjuj striktno sve mere prevencije, da se zastitis i tako smanjis mogucnost od infekcije svinjskog gripa. Makar to znacilo da ne mrdas iz stana kad se stanje sa epidemijom pogorsa – a pogorsace se u narednom periodu. Sve najbolje.

  185. Rodni 5 novembar 2009 at 19:27 Permalink

    Ja imam astmu, i koristim Becloforte i Berodual 2 puta dnevno vec godinama, a poslednjih nekoliko dana i Aminofilin tablete. Koliko su mi vece sanse od zdrave populacije da obolim? Inace, imam 31 godinu

  186. Evergreen 5 novembar 2009 at 19:20 Permalink

    Hvala na odgovoru.Bio sam u domu zdravlja,i nemam svinjski grip,ali imam neki virus koji nije bas bezazlen,tako da ode raspust

  187. IvanaD 5 novembar 2009 at 18:35 Permalink

    juce popodne sam naprasno pocela da kasljem i bolucka me grlo,a sad imam temperaturu 37,3…treba li odmah da se javim lekaru s obzirom da imam i koksaki virus i priraslice na srcu,pa sam i dodatno osetljiva?

  188. svinjski grip 5 novembar 2009 at 17:28 Permalink

    @dare u vecini slucajeva svinjski grip se leci kao i obican grip (kuci), samo kod tezih (koji su retki) slucajeva primenjuje se bolnicko lecenje.

  189. dare 5 novembar 2009 at 17:19 Permalink

    kako se uopste leci svinjski grip?jer moras da budes u bolnici ili si kuci kao da imas normalan grip?

  190. svinjski grip 5 novembar 2009 at 16:44 Permalink

    @Evergreen imate iste simptome kao i moja deca :) za svaki slucaj javite se svom lekaru, ali verovatno niste zarazeni svinjskim gripom.

  191. Evergreen 5 novembar 2009 at 16:35 Permalink

    Imam 15 godina,imam suv kasalj,temperaturu 37,5,i glavobolju i povremenu vrtoglavicu. Da li treba da pretpostavljam da sam zarazen?I da li treba da skidam temperaturu,ako da skojim lekom?

  192. milos 5 novembar 2009 at 15:32 Permalink

    skroz sam zbunjen ,samo pomislim na grip i cini mi se kako odmah dobijam simptome …

  193. svinjski grip 5 novembar 2009 at 14:54 Permalink

    @violeta u vecini slucajeva (95%) oboljenja od svinjskog gripa ne dolazi do komplikacija.

  194. svinjski grip 5 novembar 2009 at 14:38 Permalink

    @ReNaTa Nije ti nista dete moje, obicna prehlada.

  195. violeta 5 novembar 2009 at 14:28 Permalink

    da li mirovanjem i obicnim lekovima dolazi do ozdravljenja

  196. Marija87 5 novembar 2009 at 14:26 Permalink

    Zaboravila sam da pomenem da mi grlo oteceno.

  197. ReNaTa.... 5 novembar 2009 at 14:26 Permalink

    Kijam ponekad, kasljem i izbacujem sljam, nemam temparuturu, stalno mi se spava… i imam 13 godina… da li mozete da odgovorite na ovo…

    UNAPRED HVALA!!!!!

  198. svinjski grip 5 novembar 2009 at 14:18 Permalink

    @Marija87 ako je to jedini simptom, onda nemate cega da se bojite, sigurno niste zarazeni svinjskim gripom.

  199. Marija87 5 novembar 2009 at 14:13 Permalink

    Vec 5 dana imam samo jedan simptom a to je otezano disanje. Da li to ukazuje da sam zarazena ovim virusom? Unapred hvala.

  200. andjela 5 novembar 2009 at 13:23 Permalink

    lekari savetuju da prvih 3 dana ne treba paniciti i ici kod lekara ali sta ako se nekome stanje pogorsa a on ode nakon 3 dana….

  201. svinjski grip 5 novembar 2009 at 13:03 Permalink

    @silver tacno tako, vakcina kosta pet evra a toplomer 100 dinara, efekat je isti (trovanje zivom).

  202. silver 5 novembar 2009 at 12:49 Permalink

    poshto je ziva vecinski sastojak vakcine,ljudi gutajte toplomere,i bicete zashticeni a i jeftinije je

  203. svinjski grip 5 novembar 2009 at 12:43 Permalink

    @tina temperatura je jedan od glavih simptoma (u kombinaciji sa ostalim simptomima), tako da verovatno niste zarazeni svinjskim gripom.

  204. tina 5 novembar 2009 at 12:39 Permalink

    ja imam suvi kasalj,boli me grlo i usi,takodje me boli u gudima i curi mi nos,jedino temperaturu nemam…Da li to znaci da imam svinjski grip?

  205. svinjski grip 5 novembar 2009 at 12:29 Permalink

    @ nikola
    povracanje samo po sebi nije simptom svinjskog gripa, ukoliko nemate temperaturu i druge simptome, nema sta da brinete. Obratite se lekaru u vezi povracanja.

  206. Nikola 5 novembar 2009 at 12:20 Permalink

    U koliko posto slucajeva je simptom povracanje????

  207. @ero aso 5 novembar 2009 at 08:33 Permalink

    Da li je izvodljivo da se na mostove u Beogradu postavi neka kao granica gde bi se kontrolisali putnici, jerbo koliko ja vidim zaraza se siri sa juga prema severu i dali bi mogli da sumnjive osobe obelezite necim vidnim npr.fluo trakom ili kapom da bi smo ih izbegavali. Ipak je u pitanju zivot.

  208. svinjski grip 5 novembar 2009 at 02:57 Permalink

    @sanja
    Na osnovu analize krvi se ne utvrdjuje da li je osoba zarazena svinjskim gripom. Za utvrdjivanje infekcije svinjskim gripom uzima se bris grla. Ako imate temperaturu i ostale simtome a lekari vam odbijaju pomoc, obratite se na dezurne telefone za svinjski grip.

  209. sanja 5 novembar 2009 at 02:43 Permalink

    da li iz krvi moze da se utvrdi da je osoba zarazena svinjskim gripom i da li ja na svojoj inicijativi mogu da zahtevam analizu krvi posto lekare bas briga!!!!!!!!!!

  210. alexandra 5 novembar 2009 at 02:30 Permalink

    imam dete od 2god.Dobio je temp 38.8,otisli smo u hitnu pomoc i malo mu je crveno grlo ali posto stalno piska dala mu jer lek za infekciju urinarnog trakta,ja se plasim sutra cu insistirati na vece analize

  211. svetlana 5 novembar 2009 at 01:42 Permalink

    nije beznacajan grip

  212. Maja 5 novembar 2009 at 00:37 Permalink

    Zasto nisu na vreme proizvecene maske i zasto su sve proizvedene otkupljene za Beograd-Vranje i Nis su u deficitu sa maskama?Zar se tako stiti od svinjskog gripa?

  213. Ana 5 novembar 2009 at 00:25 Permalink

    nije naivno,ne bi se toliko pricalo o tome a broj zrtava je sve veci…

  214. Dule r 5 novembar 2009 at 00:15 Permalink

    Bolelo me grlo i kasljao sam i curio mi nos.Pio sam sirup i rinasek i onda je to sve prestalo. Vie niti kasljem, niti mi curi nos, ali sada sam malaksao malo i malo mi je muka.

  215. vanja 4 novembar 2009 at 19:38 Permalink

    panika bez razloga

  216. svinjski grip 4 novembar 2009 at 17:49 Permalink

    @ero aso
    Na zalost u nema u svim apotekama tamiflua, manja mesta i gradovi nisu dovoljno snabdeveni. Potrudicemo se da vas informisemo o alternativnim nacinima kupovine tamiflua.

  217. eroaso 4 novembar 2009 at 17:38 Permalink

    gde ima tamiflu da se kupi?

  218. Srculence 4 novembar 2009 at 15:53 Permalink

    Da li bolovi u predelu grudnog kosa (kada udahnem) i povremeni suvi kasalj ukazuju na H1N1? Nemam nikakve druge simptome. Unapred hvala na odgovoru!

  219. Mr.Nice 3 novembar 2009 at 22:40 Permalink

    Ma sve je to fino, samo u bolnici u Smederevu ( Sv.Luka)je potrebno cekati preko dve nedelje kako bi se zakazao pregled onoga ko ima simptome gripa, sto znaci ili ce se telo samo izboriti ili nece ( odgovor na pitanje Branka, da li ce te leciti, naravno da hoce, samo sacekas da dodjes na red, ukoliko dodjes…heheh)…

  220. Ivana 3 novembar 2009 at 20:01 Permalink

    Šta sa bebama mlađim od 6 meseci? Kako će se one zaštititi ako je određeno da se vakcinišu starije od 6?

  221. MARIĆ SAŠA 22 oktobar 2009 at 12:37 Permalink

    imam sve simptome i 38,7 temperaturu,lekar mi je prepisao sinacilin da pijem 5 dana.Kad sam došao kući od lekara majka mi je počela ispoljavati iste simptome kao ja.Alergična je na penicilin.Ako je u pitanju H1N1 kako to da znamo?

  222. branko 12 oktobar 2009 at 21:05 Permalink

    Imam jaku glavobolju, kasljem, iznemogao sam, zapusen nos, bolove u usima, i kad disem,ali mi temperatura ne prelazi 37C, da li ce me leciti kao sto je rekao ministar? nemam overenu knjizicu?

  223. Tanja Loncar 30 septembar 2009 at 09:20 Permalink

    Juce su mi se javili simptomi posle posete Domu zdravlja Zarkovo. Rano jutros je i moj pas poceo da jako kaslje. Koliko je meni poznato, pas ne moze da se zarazi od coveka. Prijavila sam to Domu zdravlja, oni se smeju. Nisu mi uzeli krv za analizu. Meni uopste nije smesno sto smo se i ja i pas razboleli njihovom krivicom.


Leave a Reply